עולמות התוכן
Implementation Design
ID

באמצעות Implementation Design אנחנו מלווים הטמעת תוכנה ותהליכים פנים ארגוניים. ID מכילה תכנים מכלל עולמות התוכן: הדרכה, תמיכה והפצה-תקשורת פנים ארגונית.



מא' ועד ת'
תהליך ליווי הטמעה מתחיל מזיהוי ה ID הארגוני ומסתיים בהפקת התכנים המתאימים לרתימת עובדי הארגון וההנהלה - עבור הטכנולוגיה אותה בוחרים להטמיע.






תקשורת עם ההנהלה
הפקת מצגות ודו"חות להנהלה - מה ששומר את המנהלים רתומים ובתמונה
הפקת התכנים
הפקת תכני ההדרכה, התמיכה וההפצה
איתור צרכים
איתור צרכי המשתמשים, החברה וההנהלה
זיהוי ה ID הארגוני
זיהוי מאפייני התקשורת הטכנולוגית הייחודיים לארגון

הדרכה
TRAINING
ההדרכה היא לבנה חשובה בהטמעת תוכנות ותהליכים ארגוניים.
בארגונים גדולים, הטמעת תוכנה חדשה אינה מסתכמת רק בהתקנה ובפיתוח – היא דורשת הבנה עמוקה והשתלבות חלקה במערך הארגוני. ההדרכה מאפשרת לעובדים להבין את הפונקציונליות של התוכנה, כיצד היא משתלבת בשגרת העבודה שלהם, וכיצד היא יכולה לשפר את ביצועיהם. מעבר לכך, הדרכה טובה מייצרת תחושת בטחון בקרב העובדים, מה שמגביר את האימוץ של התוכנה ומפחית את זמן התמיכה הנדרש. בסופו של דבר, הדרכה מקצועית מסייעת לארגון להפיק את המירב מההשקעה בתוכנה, ומבטיחה שהטמעתה תהיה מוצלחת, עם השפעה חיובית על התוצאות העסקיות.
תמיכה טכנית
SUPPORT
כאשר ארגון מטמיע תוכנה חדשה, העובדים עלולים להיתקל בקשיים טכניים ושאלות שמצריכות מענה מהיר ויעיל. תכנון מוקדם של מערך התמיכה הטכנית מאפשר לעובדים לקבל את הסיוע הדרוש להם בזמן אמת, ובכך מצמצם את הזמן הנדרש לפתרון בעיות ומונע הפרעות לעבודה השוטפת (ובעיקר מפחית את כמות הפניות למייל האישי שלכם). אנו מתחילים בזיהוי האתגרים הפוטנציאליים שעשויים להתעורר בשימוש בתוכנה החדשה, ומספקים מענה מתאים באמצעות מערכות תמיכה כמו פורטלים ייעודיים, מדריכים טכניים ואמצעי תמיכה מקוונים. תמיכה טכנית מתוכננת היטב לא רק מסייעת לעובדים להתגבר על בעיות טכניות במהירות, אלא גם משפרת את חווית המשתמש ומעודדת אימוץ רחב יותר של התוכנה בארגון.

הפצה / תקשורת פנים-ארגונית
COMMUNICATIONS
חשוב לוודא בזמן הטמעה שכל המנהלים והעובדים מודעים לשינויים, מבינים את הערך של התוכנה, ומעודדים להשתמש בה. תכנון מערך ההפצה ותקשור נכון של הטכנולוגיה מאפשרים ליצור באזז סביבה, לשתף את העובדים בקלות ולשמור על שקיפות בכל שלבי ההטמעה, כולל הפצת הודעות ממוקדות, קמפיינים פנים-ארגוניים, וסדנאות שמטרתן לעורר עניין ולחבר את העובדים אל התוכנה החדשה. תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית מגבירה את המעורבות של העובדים, מצמצמת את ההתנגדות לשינוי, ומבטיחה שההטמעה תהיה חלקה ומוצלחת, עם אימוץ נרחב של התוכנה בכל הרמות בארגון.
